Saturday, July 25, 2020

Nukilan Ikhlas Ditujukan Kepada Dr. Kamariah (Pensyarah Subjek Penglahiran Bakat Kreatif)

Selamat Sejahtera !

Semoga anda semua berada dalam keadaan yang sihat. Entri kali ini saya tujukan khas untuk pensyarah subjek BBK3410, DR Kamariah binti Kamarudin.

Pertama sekali, saya ingin mengucapkan beribu-ribu ucapan terima kasih kepada Dr kerana telah mencurahkan kami dengan ilmu pengetahuan dan mendorong kami untuk mengasah bakat kami dalam bidang penulisan. Tanpa dorongan Dr, tentunya kami sebagai anak-anak murid Dr tidak akan mempunyai keyakinan untuk menghasilkan karya dan menghantar karya-karya kami itu kepada editor. Setiap motivasi dan nasihat yang Dr telah berikan kepada kami sama ada secara bersemuka atau maya, sedikit sebanyak telah membentuk kami, terutama saya, untuk menjadi insan yang lebih baik.

Selain itu, Dr juga telah memberi saya inspirasi untuk terus berkarya dan untuk tidak berputus asa. Walaupun Dr seorang yang tegas, namun Dr sangat mengambil berat terhadap anak-anak murid Dr. Dr juga merupakan seorang pensyarah yang baik hati dan cukup memahami dengan situasi kami, terutama sekali sepanjang tempoh kelas maya berlangsung.

Saya mendoakan agar Dr sentiasa diberkati oleh Tuhan dan dicucuri oleh rahmatnya. Semoga Dr sihat dan ceria selalu. Saya juga ingin menyusun sepuluh jari memohon maaf jika selama saya berada dalam kumpulan kuliah Dr, saya ada terkasar bahasa ataupun secara tidak sengaja menggores perasaan Dr dengan sikap atau perbuatan saya. Jaga diri Dr! 

No comments:

Post a Comment